28 lutego 2015

DIY: Japońskie zakładki


Hejka!

Dziś przygotowałam dla Was post DIY. Ogólnie to nie interesuje się Japonią, ale spodobały mi się zakładki wywodzące się z tego właśnie kraju. Początkowo nie pałałam chęcią do nauki ich wykonywania z racji, że średnio wierzyłam w swoje możliwości, ale przekonała mnie do tego moja babcia i właściwie dzięki niej potrafię robić takie cudeńka. To ona mnie wszystkiego nauczyła. Postanowiłam również podzielić się swoją wiedzą z Wami.  Myślę, że zakładki mają w sobie jakiś urok, który przyciąga oko. Są słodkie i praktyczne. Mogą również służyć jako ozdoba, być dodatkiem na kartce czy prezencie. Jeżeli ktoś z Was chciały nauczyć się wykonywać takie japonki (do czego z całego serca wszystkich zachęcam) to poniżej zamieszczę link do mojej instrukcji. Póki co zapraszam do oglądania zdjęć.






14 komentarzy:

  1. O ja jakie cudowne!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina, masz wspaniałe DIY!!!!! japońskie zakładki mają różne zastosowania i można dzięki Twojej "szkole" szybko się nauczyć!!! S U P E R!!!!! Zaraz zabieram się za zrobienie takich ślicznotek!!!! MASZ SUPER BABCIĘ!!!! Ja już niestety nie mam babci, ale również była wspaniała! Więcej takich DIY!!!!!!!! pozdrawiam! jestem Twoją fanką!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku! Jakie cudeńka.Ale Ty masz zdolności.
    Do tego w piękny sposób zaprezentowałaś te Japoneczki.
    Ja też taką jedną chcę.Dzięki za zrozumiały instruktaż wykonania zakładek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne! Mają dużo uroku :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne!
    Haha, chyba musiałabym sobie taką zrobić :D
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa talent! :D
    Mi by pewnie takie cos nie wyszło hah :P
    MÓJ BLOG, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zakładki <33 łał
    Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikać w KLIK w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choiescom-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, te zakładki są naprawdę cudowne i warte uwagi. Twoja babcia jest bardzo kreatywna i pomysłowa.
    I ciebie podziwiam, że masz cierpliwość do robienia takich cudeniek! ;)
    Może spróbuję coś zrobić, ale pewnie na checiach skończę ;)
    sage-servant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne i pomysłowe :)
    www.blog017.blogspot.com
    NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu nie widziałam takich zakładek.
    Są bardzo oryginalne. :)
    Jeśli znajdę trochę czasu, na pewno ej zrobię.

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super pomysł ! Bardzo ciekawie to wygląda ! :>

    Zapraszam do mnie na konkurs KLIK

    OdpowiedzUsuń